zaterdag 11 juli 2009

Een regering ...

Het is eindelijk zover, we hebben eens een regering die er zonder veel gefoeter is gekomen. Fantastisch! De discretie die aan de dag is gelegd kan ik wel smaken, de communicatie die er is, is duidelijk en correct.
De nieuwe ministers voor sp.a, daar wist ik het zo niet, persoonlijk ben ik een grote fan van Frank zijn werk, ik geloof in zijn visie. Bert die wou ik er helemaal niet zien.
Ook ik ben curieus wat er aan is van de Frank-verhalen in de pers, die klinken niet zo fraai ...
Freya die heeft het bij mij de vorige keer verkorven ...
De huidige keuze ...
Freya, krijgt een nieuwe kans ... tijd om te bewijzen dat ze het waard is ... denk aan de mensen!
Pascal, algemeen erkend als een super minister in Brussel, kan het hier hopelijk overdoen.
Mevrouw Lieten, Ingrid, maakt het gewoon goed, wie haar ook vergezeld, die verdwijnen voor mij momenteel in het niets. Een prachtmadam, volgens mij.
GoGoGo! We gaan ervoor.
Ik wil in alle geval in de partij, in het project, in de mensen geloven... als zij nu ook in ons geloven en aan ons, de mensen denken, dan kan het niet fout gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten