maandag 18 mei 2009

Noem zeven dingen die men nog niet over je weet...

Eerlijk, nadat Stof me dit doormailde, duurde het nog even voor ik hier iets neerpootte.
En nog eerlijker, ik heb er nog geen idee van wat ik hier wil neerschrijven. Ik heb niet het gevoel dat er dingen zijn die men niet echt weet van me en die die er al zijn, die wil ik niet echt op het wereldwijde web neerpoten ... Even heel goed nadenken dus ... Hier komen de voor sommigen misschien wel nieuwe dingen ...

1) Ik ben verslaafd geweest aan boeken, maar heb er nu spijtig genoeg veel minder tijd voor. En toch, vaak gaat een boek voor op bvb het updaten van deze blog.
2) Al ben ik niet meer super actief in de politiek (toch niet op de voorgrond), de microbe, die zit er nog steeds in. Van tijd tot tijd kriebelt het heel erg, maar voorlopig houden we het op kriebelen.
3) Als kind / tiener wou ik dierenarts worden. het idee spuitjes te geven en misschien wel exotische dieren te moeten behandelen schrikte mij heel erg af op latere leeftijd.
4) Daarna viel de keuze op bio-ingenieur, alleen kon dit enkel in Gent, dichtbij werd het milieukunde. Een keuze die goed is meegevallen, al werk ik nu hoofdzakelijk in een andere sector.
5) Sinds mijn vijfde was ik gek op pony's en paarden. Meer dan 15 jaar heb ik paard gereden, tot een verkeerde val er een einde aan maakte. Ooit ben ik trouwens clubkampioen jumping geweest.
6) Een andere oude hobby is wielrennen. Als aspirant volgde ik de Vlaamse Wielerschool en daarna bleef ik nog vele jaren op mijn eentje kilometers op de fiets afleggen.
7) Dromen, dromen, dromen, ik vind het geweldig en wie weet lukt het een deel ervan te verwezenlijken (eentje lukt normaal ergens eind 2010).

Dit stokje word ik verondersteld door te geven? Ik geef het aan Els

Geen opmerkingen:

Een reactie posten